Toimitusehdot
Toimitusalueemme kukkatuotteille ovat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen. (Suomenlinna sovittava aina erikseen sähköpostilla tai puhelimitse.)

Kukat toimitetaan aina lähettipalvelulla tai nouto liikkeistämme Floranna-Töölö, Runeberginkatu 30 tai Lilla Floranna – Stockmann, Aleksanterinkatu 52

Sakset toimitetaan kirjepostina tai matkahuollolla.

Arkisin ennen klo 11.00 tehdyt tilaukset voidaan toimittaa kotiosoitteeseen
samana päivänä. Lauantaisin saman päivän toimituksia otetaan vastaan klo
8.00 asti.


Toimitukset pyhäpäivinä
Sunnuntaisin tai arkipyhinä ei ole toimituksia. Poikkeuksena ovat osa
juhlapäivistä: äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naistenpäivä sekä
joulunaluspäivien osuessa viikonlopulle.


Toimitusmaksu
Kukat toimitetaan tilaajan antamaan osoitteeseen lähettipalvelulla. Tilaaja
on vastuussa osoitteen oikeellisuudesta.


Toimitusaika
Kotiosoitteisiin toimitukset tapahtuvat klo 9-19 välillä. Toimitukset
yritysosoitteisiin tapahtuvat arkisin virka-aikana. Emme voi taata tarkkoja
toimitusaikoja. Voit kirjoittaa toiveesi toimitusajankohdasta “Lisätietoja” –
kohtaan valittuasi kukat ja mahdolliset muut tuotteet.
Hautajaistilaukset toimitetaan siunausajankohdan mukaan.
Hautajaistilaukset on tehtävä viimeistään kaksi arkipäivää ennen siunausta.


Toimitustapa ja toimitustiedot

Tehtyäsi tilauksen verkkokaupassa ja maksun mentyä onnistuneesti läpi,
saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja kuitin, josta voit tarkistaa tilauksen
tiedot.
Tilaus toimitetaan vastaanottajan ovelle. Jos, vastaanottaja ei ole kotona
tilaus jätetään oven taakse kerrostalo asunnoissa ja sääolosuhteiden
salliessa rivi- ja omakotitaloissa. Ellei kukkalähetystä voida jättää ovelle,
palautuvat kukat kukkakauppaan. Mikäli kukat halutaan jakaa uudelleen,
tulee tilaajan maksaa uusi toimitusmaksu. Vaihtoehtoisesti vastaanottaja voi
noutaa kukat liikkeestä.

Yritämme saada vastaanottajaan yhteyden ennen kukkien toimittamista.
Tarvittaessa lähetys toimitetaan vasta kun vastaanottaja on tavoitettu
puhelimitse ja toimituksesta on sovittu hänen kanssaan. Tällöin
toimituspäivä saattaa siirtyä, mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse.
Tilaaja voi halutessaan kieltää vastaanottajalle soittamisen ennen kukkien
toimittamista. On huomioitava, että tällaisessa tilanteessa kukkien toimitus
saattaa viivästyä tai olla jopa mahdotonta olosuhteista johtuen. Ellei
vastaanottaja ole paikalla ja kukkia ei voida olosuhteiden vuoksi jättää
ovelle, palautuvat kukat takaisin kukkakauppaan. Tällöin toimituksen osuus
on jo käytetty ja vastaanottaja noutaa kukat toimittavasta kukkakaupasta.
Tai tilaaja maksaa uuden toimitusmaksun.


Laatutakuu
Floranna takaa, että kukkien laatu on toimitettaessa hyvä, ja että kukat
toimitetaan maksamasi summan mukaisesti. Vastaanottajalle toimitetaan
ensisijaisesti tilattua kukkalajiketta. Ellei tämä ole mahdollista, toimitetaan
vaihtoehdoksi ilmoitettua tai sitä mahdollisimman lähellä olevaa lajiketta. Jos
ostamasi tuote ei ole saatavilla, on Floranna yhteydessä sinuun. Kukat
toimitetaan toivottuna päivänä.
Mikäli toimitettujen kukkien laatu ei vastaa odotuksia, kukkakauppa on
velvollinen toimittamaan vastaanottajalle uudet kukat. Reklamaatio
huonolaatuisista kukista on osoitettava Florannalle viimeistään toimitusta
seuraavana arkipäivänä.


Tietojen käyttötarkoitus
Kaikki tilauksen yhteydessä antamasi tiedot (nimet, osoitteet,
puhelinnumerot, sähköpostiosoite, korttiteksti ja toivotut kukat) sekä sen
laitteen IP-osoite, jolta tilaus on tehty, rekisteröityvät tietokantaamme.
Antamiasi tietoja käytetään vain tilauksen toimitukseen. IP-osoitetta
käytetään vain mahdollisten väärinkäyttötapausten selvittämiseksi.


Emme anna tilaustietoja ulkopuolisille, emmekä käytä sähköpostiosoitetta
muuhun tarkoitukseen.
Tilauksen maksuun liittyvät tiedot eivät rekisteröidy tietokantaamme.

Maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Seuraavassa kyseiset toimitusehdot ovat myös englanniksi ja ruotsiksi:

Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Business ID 2122839-7
www.paytrail.com

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Palautus ja peruutus/reklamaatio